Среда, 21.11.2018, 13:51
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Ноябрь » 4 » Відкритий тиждень практики групи П-43
00:46
Відкритий тиждень практики групи П-43

   Школа має давати дитині різні вміння, формувати компетентності, вдосконалювати навички. Головне  завдання на сучасному етапі — вже не забезпечення знаннями, бо вони дуже мінливі в сучасному світі; нове завдання школи — навчити дітей, як знання і навички втілювати в життя.

        Школа не має обмежувати дітей, а  надавати актуальні й практичні знання. Сьогодні змінюється роль учителя. Його вже не сприймають як безпосереднє джерело знань, бо знання можна почерпнути і з Інтернету, і з різноманітних книг, і з інших джерел. Головне зараз — навчити учнів вчитися. Бо коли дитина займається тим, що їй подобається, вона знаходить для цього бажання, сили та енергію. І школа має стати тим середовищем, в якому можна все це втілити.

       Культура школи для мене — це в першу чергу нормальні стосунки та спілкування між дітьми, а також знання. Серед важливих речей — наявність нових книжок і нових сучасних вчителів. Вважаю, що учням має бути приємно знаходитися в товаристві вчителя.

       Здається, зовсім недавно ми, студенти 4-х курсів відділення «Початкова освіта», мали змогу ознайомитися з першими днями дітей у ЗОШ І ст. № 1, спостерігали за майстерністю досвідчених педагогів і адаптацією першокласників в умовах НУШ. Пролетіли 2 місяці, і уже ми запросили викладачів БПК на наш відкритий тиждень педпрактики.

     Я проводила урок інтeграції на тeму: «Яка є  побутова тeхніка та як з нeю поводитись». Почали з ранкової зустрічі, під час якої зіграли в гру на килимку “Коло комплімeнтів”. Гра допомогла створити позитивний настрій у дітeй. На уроці я використала мультимeдійну прeзeнтацію, відеоролик, аудіозапис.  Технічні засоби сприяли кращому сприйманню матeріалу. Готуючи завдання до уроку, я намагалась використати різні види сприймання побутовоі тeхніки: діти змогли послухати, як звучить тeхніка, побачити її, відчути на дотик, аджe нeодноразово користуються нeю в повсякдeнному житті. Цікавою  для дітeй була вправа “Відгадай, що на картинці”. Учні 1-В класу по черзі розглядали зображення та описували тeхніку: яка вона? що робить? Таке завдання готує учнів до складання сeнкану.

        Найважчим було об'єднати дітeй у групи, що я нe втілила на уроці, хоча планувала, аджe цe зайняло б досить багато часу і створило б на уроці своєрідний хаос. Для цього мені знадобиться трохи більше практики.

Марія Самсін.

    Під час відкритого тижня практики я проводила урок літературного читання у 4-В класі. У роботі з дітьми потрібно ретельно продумати всі деталі, та використати щось нове і незвичне для них. У вирішенні цього питання сучасні вчителі використовують інноваційні технології, і я переконалась, що це дійсно зацікавлює дітей, особливо вирішення проблемних питань у групах. Учні мають мотивацію бути першими та виконати завдання правильно. Тому варто експериментувати та застосовувати нові як для нас, так і для учнів методи і технології навчання, але поєднувати їх із старими добре перевіреними практикою, щоб вийшов смачний і корисний коктейль навчання для нового покоління.

 Катерина Левандовська

Переглядів: 44 | Додав: myroslav | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: