Суббота, 15.12.2018, 12:09
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Ноябрь » 29 » Тиждень практики
17:05
Тиждень практики

Вагоме місце в системі практичної підготовки навчального закладу  І-ІІ рівня акредитації відіграє практика з виховної роботи. Вона знайомить  студентів з шкільним життям  та дає можливість кожному студенту  зануритися в дитячий колектив, здобути  перший досвід спілкування з дітьми початкових класів.

Під час проходження практики студент будує взаємини з дітьми  на засадах співробітництва, сприяє розвитку творчої ініціативи; веде індивідуальну роботу з учнями; виявляє нахили і здібності школярів; організовує і проводить роботу  з обдарованими дітьми.

 Практика з позанавчальної виховної роботи, яка, по суті, є першою спробою прилучення студентів до живого спілкування з учнями початкових класів, передбачає реалізацію праці студента-практиканта при проведенні активних форм позакласної роботи.  Саме активні форми роботи з школярами можна було побачити на виховних заняттях які проводили студенти груп П-32, П-31 та Т-31: Шрам Юлія (3 клас, тема «Друзі та вороги твого здоров’я»), Овчар Юлія (1 клас, тема «Корисні та шкідливі звички»), Сливар Андрій (3 клас, тема «Дружба – найцінніший скарб»). Керівник практики Перхач Л. П.

Цікаво пройшли заняття з трудового навчання у 5-х класах Бродівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №3 , які провели студенти Недільський Василь і Павлюк Роман. Для навчання учнів планування технологічного процесу вони вміло застосували  інтерактивну вправу «Коло ідей».

23 жовтня студенти групи Т-41 вже вкотре мали нагоду практично продемонструвати свої знання та вміння з трудового навчання та методики його викладання. Слісарчук Павло та Штурмай Михайло провели уроки у 5-х класах на тему «Визначення необхідної кількості матеріалу на деталь та виріб.  Економне розмічання деталей на фанері. Добір інструментів і пристосувань. Розмічання деталей виробу.». Практиканти зуміли зацікавити учнів вдало дібраними методами навчання, залучити до співпраці використовуючи прийоми  інтерактивного навчання та створенням  позитивного мікроклімату у класі. Керівник практики – Винятинський В.Д.

Успішно проходять уроки з німецької мови у ЗОШ №3, які проводять студенти Бродівського педколеджу ім. М. Шашкевича відділення «Початкова освіта» Мацега В. та Крива І. у 5-Б і 5-Г класах. Студенти сприяли розвитку усної взаємодії та критичного мислення, вчили учнів працювати в парах та групах, застосовували квест-технології. Цим самим формували інтерес до вивчення німецької мови, виховували повагу до традицій та культури німецькомовних країн. Керівник практики – викладач іноземної мови Хиль Г.А.

   Підготувати дітей до дорослого життя так, щоб вони не втратили моральних орієнтирів, знайшли сенс життя, змогли найефективніше та найповніше реалізувати свої здібності і переконання – важливе завдання, що постає перед сучасною школою. Добір учителем найбільш ефективних засобів, методів, прийомів навчання, форм організації навчальної діяльності є важливим чинником успішного формування ключових  компетентностей молодших школярів.

    На пробних уроках з англійської мови у ЗОШ І – ІІІ ст. №2  формуємо основні компетентності (4К)комунікація, командна робота, креативність, критичне мислення.

ФОТО

Переглядів: 128 | Додав: valdz | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: