Вторник, 09.03.2021, 03:09
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Декабрь » 9 » Тиждень практики
11:14
Тиждень практики

Однією з основних форм професійного становлення майбутнього вчителя є педагогічна практика, яка дозволяє синтезувати теоретичні знання та практичний досвід. Педагогічна практика виступає органічною складовою єдиного навчально-виховного процесу, психолого-педагогічної та методичної підготовки майбутнього вчителя, пов'язуючи теоретичне навчання студента у вузі з його майбутньою самостійною роботою в школі.

У листопаді 2016 року на базі шкіл м. Броди під час пробної практики відбувся тиждень практики. На уроках, що проводили студенти, були присутні як вчителі шкіл так і викладачі коледжу.

Студенти групи П 42 вміло використовують новітні технології навчання, а особливо інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивне навчання, залучають учнів до ігрової діяльності, що сприяє кращому засвоєнню знань учнями, стимулює розумову діяльність та заохочує до навчання. Студенти Арабська Г., Баран С., Макар О. надають перевагу нестандартним формам роботи. Учнів особливо зацікавлюють уроки-подорожі, ретельно продумані практикантами, з використанням яскравої та цікавої наочності, автентичних відео та аудіо матеріалів, мультимедійних презентацій, лексичних та граматичних ігор.

Студенти групи Д 41 проходять пробну педагогічну практику з англійської мови в початковій школі № 1.

З метою активізації мовленнєвої та розумової  діяльності учнів на уроці студенти ефективно використовують дидактичні ігри, автентичні аудіо та відеоматеріали, мультимедійні презентації, різноманітний роздатковий матеріал, наочні посібники, як наявні, так і самостійно виготовлені.

Студенти грамотно  володіють технічними засобами навчання.

Уроки Квіквінії А., Кутянської С., Стойко О. вирізняються творчим та нестандартним підходом, різноманітністю методів, форм та засобів навчання.

Інформатика в початковій школі дає можливість школярам не лише звикнути до комп'ютера, а й здобути початкові знання й навички, якомога раніше донести до дитини основи цієї науки. Тому викладання інформатики у початковій школі вимагає неабияких педагогічний вмінь, як від студента-практиканта так і від вчителя, адже більшість дітей знайомі з комп'ютером. Головне завдання практикантів – зацікавити учнів, дати можливість самостійно творити, а це приведе до захоплення предметом, а в подальшому до глибоких і свідомих знань.

На уроках образотворчого мистецтва не лише малюємо, а й розв'язуємо "кольорові задачі" та й ліпимо. Студенти групи П-43 на практиці у початковій школі.

Не менш цікаво проходять урози з трудового навчання.

Переглядів: 439 | Додав: valdz | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: