Вторник, 09.03.2021, 03:26
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2019 » Апрель » 18 » Тиждень іноземних мов у педколеджі
11:46
Тиждень іноземних мов у педколеджі

Тиждень іноземних мов у Бродівському педколеджі (25-29 березня 2019 р.) проходив під гаслом «Ми – будівничі долі», що є перифразом до поезії відомого американського поета ХІХ ст. Генрі Лонгфелло ‘All are architects of Fate’.
Знання іноземних мов – це ключ до успіху в сучасному світі, де спілкування іноземними мовами з кожним роком набуває все більшого значення. Інтерес до вивчення мов традиційно великий, бо перефразовуючи відомий вислів, можна сміливо сказати, що той, хто володіє мовами, володіє світом.
Людина, яка здатна спілкуватися хоча б однією іноземною мовою, – різнобічно розвинута особистість, яка володіє кращими здібностями до вивчення нового, більш впевнена у собі та у спілкуванні з людьми.
Стара приказка говорить: «Скільки мов ти знаєш, стільки разів ти - людина», адже, кожна мова – це ключ, який відкриває двері до нових висот.
Так, наприклад, англійська – офіційна мова міжнародної дипломатії, науки, Інтернету, техніки, і мистецтв, яка займає 80% ділового міжнародного мовного простору. Німецька – мова техніки і фінансів. Це одна з провідних мов у Європі, знання якої відкриває широкі можливості для участі у міжнародних програмах навчання та роботи за кордоном, програмах студентського обміну та здобуття освіти у європейських університетах. Французька мова є офіційною у різноманітних міжнародних організаціях (Європейський Союз, ООН). Кількість людей у світі, здатних спілкуватися нею — близько 200 мільйонів.
Згідно з освітньою реформою, однією з ключових компетентностей Нової української школи є володіння іноземною мовою. У сучасній педагогіці іноземна мова стає не об’єктом вивчення, а засобом комунікації, здобуття нових знань, цінностей та вивчення передового досвіду, що особливо важливо для майбутніх вчителів Нової української школи. Адже, за концепцією Нової української школи, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями.
У педколеджі вивчаються три іноземні мови (англійська, німецька, французька) і під час проведення тижня іноземних мов студенти продемонстрували належні знання та високий інтерес до вивчення усіх цих мов.

Усі заняття з англійської мови у коледжі, які проводяться за технологією партнерського викладання з волонтером Корпусу Миру Карсон Холстейн, були відкритими. Ці заняття мали можливість відвідати не лише викладачі педколеджу, а й вчителі інших шкіл міста, зокрема, Бродівської гімназії ім. Івана Труша для запозичення інноваційного педагогічного досвіду.
Відкриті заняття проходили за таким розкладом:
Понеділок, 25.03.2019р.
2 пара Практичний курс англ. мови, група П31
К. Холстейн, Ліпкевич О.Б. (ауд.208)

Вівторок, 26.03.2019р.
3 пара Англ. мова, група П21
К. Холстейн, Березіна Н.Л. (ауд.206)
Четвер, 28.03.2019р.
1 пара Інтегрований курс англ. мови, група Д31
К. Холстейн, Пелих З.О. (ауд.207)
2 пара Практичний курс англ. мови, група П32
К. Холстейн, Волошина О.С. (ауд.206)
П’ятниця, 29.03.2019р.
1 пара Англ. мова, група П22
К. Холстейн, Волошина О.С. (ауд.206)
П’ятниця, 29.03.2019р.
2 пара Англ. мова, група П22
К. Холстейн, Петрусь О.В. (ауд.208)
Тема. Кіберзлочини. Непряма мова.


Позакласні заходи
Понеділок, 25.03.2019р.
14:10. Театральна технологія у позакласній роботі з іноземної мови. Інсценізація "Forest School".
Викладач Беновська Г.М., група П32 (ауд.205).

15:00. Година поезії іноземними мовами "І мене в сім’ї великій, в сім’ї вольній, новій, не забудьте пом’янути незлим, тихим словом", присвячена 205-й річниці з Дня народження Т. Шевченка в рамках Шевченківських днів у коледжі.
Викладач Ліпкевич О.Б., група П31, Т21 (ауд.208).

Вівторок, 26.03.2019р.
10:00. Спільний урок профорієнтаційного спрямування з учнями Ясенівської ЗОШ на тему "Французька весна".
Викладач Куць Г.П., студенти 2-4-х курсів, які вивчають французьку мову (ауд. 109).

Вівторок, 26.03.2019р.
15:00. Арт технологія вивчення англійської мови. Свято ритмізованої казки.
Викладач Березіна Н.Л., групи П11, П13, П21, П23 (ауд. 109).

Вівторок, 26.03.2019р.
15:45. Педагогічна лабораторія "Інклюзивна освіта у США: стратегії успішного навчання дітей з особливими потребами" (з перекладом на укр. мову).
Волонтер Корпусу Миру К. Холстейн, викладач Петрусь О.В. (методкабінет).

Ще одна педагогічна лабораторія з циклу інклюзивної освіти мала на меті розгляд педагогічних технологій, що забезпечують успішне навчання дітей з особливими потребами, а саме, технології скаффолдингу (з англ. – риштування, опора), токен-економіки (з англ. token – знак, символ), просодичного навчання (заучування інтонаційних зразків, ритму і наголосу за допомогою віршів, римівок, чантів для вдосконалення мовлення дітей-аутистів, мовлення яких часто звучить неприродно).
Навчальний скаффолдинг як надання поетапної підтримки, використання детальних покрокових інструкцій, своєрідного алгоритму виконання певного завдання чи в процесі вироблення певних навиків, які поступово зменшуються, дає можливість учням з особливими потребами розв’язати проблему, виконати завдання або досягнути цілей, які знаходяться за межами їх індивідуальних зусиль або можливостей. А технологія токен-економіки як отримання певних символів-відзнак за кожен етап роботи, визначену кількість яких в перспективі учень має обміняти на більшу нагороду, спрямована на стимулювання послідовності та результативності у навчанні дітей з особливими потребами, мислення яких має більш предметний характер.
Оскільки формат педагогічної лабораторії передбачає не лише ознайомлення із певними технологіями навчання, а й активне їх обговорення, то при проведенні серії педагогічних лабораторій з інклюзивної освіти, учасники мали змогу визначити спільні і відмінні риси в організації інклюзивного навчання у США та в Україні. Важливою складовою діяльності педагогічних лабораторій у Бродівському педколеджі є використання педагогічної рефлексії та методики контрастивного аналізу з метою пошуку найоптимальніших шляхів запозичення новаторського педагогічного досвіду.

Середа, 27.03.2019р.
12:00 Обласне методичне об'єднання викладачів іноземних мов ВНЗ І-ІІ рівня акредитації.
Тренінг "Квести як іноваційна педагогічна технологія".
Викладач Пелих З.О. (ауд.208).
Тренінг"Змішане навчання іноземних мов (blended learning): навчання англійської мови за допомогою он-лайн-платформи MyEnglishLab".
Методисти видавництва Dinternal Education С. Малетич, Г. Плісова (ауд. 208).

Четвер, 28.03.2019р.
18:00 Театралізоване шоу "We are architects of Fate" ("Ми - архітектори долі").
Викладачі іноземних мов і студенти (актовий зал).

All are architects of Fate

So, let us do our work as well,
Both the unseen and the seen;
Make the house where gods may dwell
Beautiful, entire, and clean.

Build today, then, strong and sure,
With a firm and ample base;
And ascending and secure
Shall tomorrow find its place.
(Henry Wadsworth Longfellow)

Голова ЦК іноземних мов Петрусь О.В.
Переглядів: 101 | Додав: olpetrus78 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: