Воскресенье, 07.03.2021, 05:21
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2019 » Апрель » 9 » ПРОГРЕСУЄМО!
23:37
ПРОГРЕСУЄМО!

Прогресуємо? Впевнено прямуємо у майбутнє? Починати потрібно з найменших жителів нашої країни. Саме тому в Україні активно впроваджено Нову Українську Школу та різноманітні методи і технології навчання. Для того, щоб краще зрозуміти цю систему, для нас, другокурсників відділення "Початкова світа", 1 квітня викладач методики навчання української мови організувала зустріч з дивовижним вчителем пілотного класу НУШ - Перець Ганною Ярославівною.

Зустріч проходила в класі, керівником якого і є Ганна Ярославівна. На даний час вона навчає діток другого класу у Опорному ОЗ “Бродівська ЗОШ І-ІІІ ст. №3”. Саме у неї є чому навчитись, адже Ганна Ярославівна активно застосовує інноваційні технології на кожному уроці впродовж уже двох років.

На початку зустрічі ми уважно слухали інформацію щодо того, як діє НУШ, для чого введені "Тема дня" в 1-ому класі та "Тема тижня" в 2-ому, та як це функціонує. Пізніше ми детально обговорювали мовно-літературну освітню галузь, мали можливість розгорнути "Тижневий кейс" (= Календарно-тематичне планування= Навчальний модуль) з інтегрованого курсу "Українська мова" у другому класі та оцінити навчальне середовище молодших школярів.

Опісля Ганна Ярославівна запропонувала нам взяти участь (у ролі учнів) при проведенні фрагменту уроку. Звичайно, ми погодились, адже використання методів якнайповніше розкриває їх сутність.

Опрацьовували ми твір Мар'яни Савки "Я і лис". Спершу працювали за допомогою технології "Передбачення за ілюстрацією" - прогнозували хід подій у творі за поданим до нього малюнком. Наступний крок - слухання аудіозапису. Далі - навідні запитання, а в разі виникнення суперечок - колективне читання твору вголос. (У кожного із нас були індивідуальні картки із твором та завданнями до нього.) Опісля ми виконували різноманітні завдання з карток: вправи були спрямовані на письмо, утворення форм слів, на фонетичні знання учнів, синонімічність слів та лексику. Я вважаю, що кожному із нас було корисно взяти участь у такому фрагменті уроку.

Потім Ганна Ярославівна детально розказала нам, студентам, про технології розвитку критичного мислення. Ми дізнались, що таке "Передбачення за ілюстрацією" (як я зазначала вище, навіть спробували себе на місці дітей), дізнались про такі технології, як: "Порушена послідовність", Робота з таблицею "З-Х-Д (Знаю - Хочу дізнатись - Дізнався)", "Кубування", "Асоціативний кущ", "Доповідач-респондент", "Кероване читання з передбаченням", "Діаграма Венна", "Шкала ставлень", "Аргументація думки на основі прочитаного" і т.д.

Чесно кажучи, такі пізнавальні заняття є дуже важливими для нас. Тому від усіх студентів другого курсу хочу висловити величезну вдячність усім, хто організував зустріч, та власне самій Перець Ганні Ярославівній за приязність та відкритість. Дякуємо, що завжди раді нас прийняти та розказуєте якомога більше, якомога цікавіше та доступніше. Дякуємо!

 

 

Дарія Крутяк, П-22

Переглядів: 152 | Додав: myroslav | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: