Среда, 21.11.2018, 13:20
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Сентябрь » 6 » Про підсумки роботи педколеджу за 2017-2018 н.р. та завдання педколеджу на 2018-2019 н.р. проінформував директор закладу О.В. Квак.
17:26
Про підсумки роботи педколеджу за 2017-2018 н.р. та завдання педколеджу на 2018-2019 н.р. проінформував директор закладу О.В. Квак.

     «У звітному 2017-2018 навчальному році уся діяльність педагогічного колективу нашого закладу була спрямована на подальше покращення якості підготовки фахівців, формування їх професійної компетентності відповідно до Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», Указів Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, Львівської облдержадміністрації, наказів Департаменту освіти і науки ЛОДА.

    … Ми працюємо в період реформації системи освіти, яка передбачає радикальні зміни у структурі, змісті, економіці та управлінні, а найважливіше, у якості освітніх послуг.

     Показниками якості освіти нашого навчального закладу повинні бути:

- якість та мотивація викладацького складу, які передбачають глибокі знання та досвід з свого предмету; потребу та здатність займатися викладацькою діяльністю, самоосвітою; популярність; науково-методичну активність;

- якість інфраструктури та матеріально-технічної бази;

- інноваційна активність керівництва;

- якість знань студентів;

-  конкурентоспроможність випускників на ринку праці;

- досягнення випускників.

     До роботи в такому плані наш коледж готовий. У цьому році дипломи з відзнакою одержали 13 випускників (у минулому році – 9). Це такі студенти: Головата В., Ільїна І. (П-41), Павелко М., Писанюк А., Репета Х., Рибка Ю. (П-42), Войчишин Л., Вовк Ю. (П-43), Буцьора М., Войтишин А., Іванів А. (Т-41), Райчук С. (Т-42), Симканич О. (Ф-41).

    Державні іспити складали 166 випускників. З них на «відмінно» склало 98 осіб – 59% (цей показник вищий ніж минулого року – 40%). Якісний показник цьогорічного випуску підвищився з 74% до 87%. Якість знань на відділенні Початкова освіта – 87,5%, Технологічна освіта – 89%, Дошкільна освіта – 86%, Фізичне виховання – 80%. В загальному цей показник зріс.

    Державні кваліфікаційні комісії особливо відзначили за повноту, переконливість, глибоке розуміння і оперування навчальним матеріалом відповіді таких випускників: Гапанович Ю. і Петрушки Д. (Д-41); Головатої В. і Кривень Х. (П-41); Бойко С., Вдович І., Павелко М., Писанюк А., Репети Х., Рибки Ю. (П-42); Вовк Ю., Войчишин Л., Фургали І. (П-43); Голіновської В. (Т-42); Остафійчук О. і Симканич О. (Ф-41).

     У звітах голів ДКК прозвучало, що більшість випускників на кожному етапі випробувань показали хороші знання і практичні навички, вільно володіють спеціальною термінологією, відповіді базувалися на прикладах, набутих під час педагогічної практики. Також знання, уміння і навички відповідають тим показникам успішності, які студенти мали впродовж навчання у педагогічному коледжі. Висновки дуже важливі, і в такому плані ми повинні і надалі працювати.

 

   … Станом на 1 вересня 2017 року контингент студентів становив 693 особи.  Випущено 166 осіб.

   Успішно завершили навчальний рік і перейшли на старші курси усі 507 осіб.

  На «відмінно» завершили навчальний рік 23 студенти (минулого року 14) – це всього 3,4%.

  На відділенні «Початкова освіта» це: Дубенська Т. (П-31), Зубкевич О., Мельничук О., Перун С. (П-32), Смага А. (П-33), Головата В. (П-41), Павелко М., Рибка Ю., Репета Х., Писанюк А. (П-42), Буцьора М. Войтишин А., Іванів А. (Т-41), Райчук С., Ракус І. (Т-42), Войчишин І. (Т-12), Симканич О. (Ф-41), Винарчик Л. (Ф-31), Романчишин В. (Д-11), Мельничук Н., Коропатніцька В., Максимів Н., Попадюк В. (Д-31).

   На «відмінно» і «добре» навчається 112 студентів. Так, на відділенні «Початкова освіта» їх 65, «Технологічна освіта» - 26, «Дошкільна освіта» - 18 і «Фізичне виховання» - 3.

   Найбільше у групах П-41 – 10 (керівник Данилюк Р.П.), П-22 – 8 (керівник Волошина О.С.), П-32 – 7 (керівник Пришляк Н.Р.), П-42 – 7 (керівник Березіна Н.Л.), П-12 – 7 (керівник Стись Л.Б.), Т-42 – 7 (керівник Проскурякова С.П.), Д-31 – 7 (керівник Ярема О.П.).

 

Результати ЗНО наших студентів.

Було зареєстровано – 162 особи. Склали ЗНО – 149 осіб (це 92.5%) досить високий показник.

Найкращі результати показали такі студенти: 11 балів отримали: Ковальчин Х., Козак І., Пиріг Ю., Шрам Ю. (П-22) (викладач Дзьоба М.М.); 10 балів: Бурчин В., Ковальчук А., Смаль М. (П-21) (викладач Галицька Р.Р.), Дячук М., Зубань М., Кокович К., Кутняк Д., Микулін Х., Петрусь О. (П-22) (викладач Дзьоба М.М.), Кравчук У., Смаль-Стоцька М. (П-23) (викладач Сокур Р.Р.), Турчин Х. (Д-21) (викладач Дзьоба Г.К.), Янковський Д. (Т-21) (викладач Пастущак Т.Й.).

Велика подяка усім викладачам української мови та літератури. Працюйте і надалі так наполегливо і ще краще, щоб у нас взагалі не було негативних балів.

 

   … Дирекції, викладачам слід звертати увагу на яскраві особистості – на творчих студентів, які б успішно захищали честь педколеджу на різного гатунку змаганнях, олімпіадах, конкурсах. Це наша гордість, візитна картка навчального закладу.

   Студентка Білик М. (П-43) отримала обласну премію ім. В. Чорновола; студентка Дубенська Т. (П-31) здобула перше місце а студентка Кутняк Д. (П-22) друге місце на другому (обласному) етапі XVIII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (викладач Дзьоба М.М.,), студентка Мельничук Н. (Д-31) перемогла у другому обласному етапі та зайняла 2 місце у третьому (фінальному) етапі VIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнів та студентської молоді імені Т.Г. Шевченка (викладач Пастущак Т.Й.); студенти Кутняк Д. (П-22), Сеньків (П-21), Войчишин І. (Т-12) – другі місця у Всеукраїнській олімпіаді з математики (викладачі Долинюк М.М. і Савчин Р.О.); студент Сливар А. (Т-21) – перше місце в обласній олімпіаді з історії України (викладач Кривошина Б.М.); студенти Степанова О. (П-31), Бабірецька І. (П-21), Огерук А. (П-23), Владковський В. (П-43), Галаган Є. (Т-41), Скарубський О., Березяк М. (Т-21), Курсик В. (Ф-21) – перше місце в творчому конкурсі з англійської мови (викладач Степа С.М.); Іванів А. (Т-41), Лотоцька К. (Т-42) – 3 місце у всеукраїнській олімпіаді з трудового навчання та технологій (викладачі Дутка А.В., Проскурякова С.П.); Банга І. (П-11) – перемога у міжнародному літературному конкурсі (керівник Савчин Р.О.); ансамбль бандуристів – 2 місце у обласному конкурсі патріотичної пісні (керівники Гнатюк М.М.).

   Команда дівчат з футзалу зайняла друге місце на обласних змаганнях серед ВНЗ I-II рівня акредитації (викладач Станкевич Р.І.), команда дівчат з волейболу – перше місце (викладач Кульчицький В.М.), футбол (юнаки) – друге місце (викладач Станкевич Р.І.).

   Отож, слова подяки хочу висловити усім, хто долучився до вищеназваних перемог, хто вкладає сили і душу у свою працю. Пам’ятайте, що виховати справжнього переможця – це кропітка робота, над якою мають працювати не окремі викладачі, а цілі циклові комісії, тому заради честі педколеджу до неї варто долучатися усім її членам.

    Щодо циклових комісій, то робота ведеться згідно плану, який складається, спираючись на науково-методичну проблему, та згідно рекомендацій методичного кабінету та методичної ради. Голови ЦК шукають нові форми проведення засідань: круглі столи, семінари, дискусії.

 Захист курсових робіт відбувся згідно складеного графіку.

   Викладачі висвітлюють результати своєї методичної і наукової діяльності, адже інтелектуальний рівень педагогічного колективу ВНЗ визначається кількістю надрукованих наукових і методичних ресурсів – статей, розробок, підручників, посібників.

Аналіз представлених вами матеріалів у методкабінет засвідчив насупне:

Наукові статті:

1. Кульчицький В.М. Динаміка змін у ставленні І-ІІ курсів до занять з фізичної культури. Науковий журнал «Молодий вчений» №2 (54)  лютий, 2018, Херсон.

2. Лагола І.М., Свиріпа Л.К. Формування в учнів навичок структурно-смислового аналізу художнього тексту на прикладі творів І.Андрусяка. Початкова школа,  №12, 2017.

Публікації у педагогічній пресі – 21:

ЦК філологічних дисциплін

1. Лагола І.М., Свиріпа Л.К. Урок літературного читання у 3-му класі. Тема. Іван Андрусяк. «Лякація». Публікація на сайті АБЕТКАland.

2. Лагола І.М. Галина Ткачук «Нерозмінна монета». Публікація на сайті АБЕТКАland.

3. Свиріпа Л.К. Галина Ткачук «Гойдалка під кленом». Публікація на сайті АБЕТКАland.

4. Пастущак Т.Й. Будьмо гідними святинь. Проблема духовності у романі «Собор»  Олеся Гончара. Освітній портал «Академія», 2018.

ЦК іноземних мов

1. Березіна Н.Л. Lets speak about love. Журнал «Іноземні мови в школах України», №2, 2018.

2. Волошина О.С. “Формування готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності на заняттях англійської мови» - “Освіта. Коледжі. Технікуми” № 3(43), 2017.

ЦК природничих дисциплін

1. Соя А.В. Інтернет та соціальні мережі. Учительський журнал он-лайн.

2. Соя А.В. Година здоров’я «Що варто знати про пиво та його вплив на організм». Публікація на сайті «Шкільне життя», 2017.

3. Квак Л.В. Нуклеїнові кислоти Газета «Біологія», №2,2018.

4. Дутчак І.Є. Природничо-краєзнавчий квест «Час збирати каміння» Вісник Львівського обласного методичного об’єднання викладачів біології, екології, хімії, Львів 2018.

5. Квак Л.В. Тренінгове заняття з енергозбереження. Позанавчальний захід з екології. Вісник Львівського обласного методичного об’єднання викладачів біології, екології, хімії, Львів 2018.

6. Сех В.А. Інтерактивна імітаційна гра «Судове слухання». Вісник Львівського обласного методичного об’єднання викладачів біології, екології, хімії, Львів 2018.

7. Дутчак І.Є. Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?» Вісник Львівського обласного методичного об’єднання викладачів біології, екології, хімії, Львів 2018.

8. Квак Л.В. Екологічний флешмоб «Ні підпалам!» Вісник Львівського обласного методичного об’єднання викладачів біології, екології, хімії, Львів 2018.

ЦК суспільних дисциплін

1. Яремович М.А. Права та обов’язки подружжя, батьків і дітей. Аліментні зобов’язання батьків і дітей». Форум: відкритий урок.

2. Яремович М.А. Нестандартне заняття: «Права та обов’язки подружжя, батьків та дітей. Порівняння сімейного законодавства України та Німеччини. Освітній проект «На урок», 2018.

3. Яремович М.А. Історичний екскурс: «Кажуть, що Україна – це райська земля...» 2018. Форум Відкритий урок.

ЦК психолого-педагогічних дисциплін

1. Кривенко-Камінська О.Ю. «Індивідуально-психологічні  особливості особистості. Темперамент». Учительський журнал он-лайн, 2018.

ЦК фізичного виховання

1. Ковальська Л.В. Баскетбол. Техніка подвійного кроку та кидка в кільце. Відкритий урок. №1, 2018.

ЦК музики і хореографії

1. Чижевська О.Ю. Конспект музичного заняття в середній групі ДНЗ на тему: Подорож Сніжинки-Краплинки». Сайт super.urok-ua.com, 2018

2. Скарубська М.В., Гнатюк М.М. «Художнє виконання музичних творів педагогічного репертуару». Відкритий урок, №1, 2018.

Участь у конференціях приймали 12 разів: Петрусь О.В., Ошурко І.С. – 2; Степа С.М., Ліпкевич О.Б., Пелих З.О., Чижевська О.Ю., Воляник Н.В., Дичик Л.С., Дутчак І.Є., Перхач Л.П. – 1.

У студентських конференціях 4 рази: Березіна Н.Л., Лагола І.М., Косовський С.В., Соя А.В. – усі підготували по одному студенту.

Протягом звітного навчального року у коледжі було проведено такі педагогічні лабораторії:

1. Березіна Н.Л., Степа С.М. Ефективні педагогічні технології у вивченні англійської мови в початкових класах, 2018. (П41, П42).

2. Дутчак І.Є., Гай В.Р. «Нестандартні інтегровані уроки природознавства. Музейні уроки.» (П31, П33). 2017.

3. Багай Б.М. «Нова українська школа». Особливості організації освітнього середовища» Золочівський НВК, школа «Радості», 4-ті курси «Початкова освіта».

4. Багай Б.М.- педагогічна лабораторія розвивального навчання, м. Радивилів, гімназія, 4-й курс «Початкова освіта».

5. Кривошина Н.М., Гелевич Г.І., Дубина Л.М. «Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ступенів «Світанок» з поглибленою професійною підготовкою» м. Червоноград.

 

   Методичні розробки і рекомендації, схвалені методичною радою (2017-2018 н.р.): Свиріпа Л.К., Болгар О.М. – 3, Стрільчук А.М., Ошурко І.С. – 2, Косовський С.В., Волянюк Н.Й., Дзьоба М.М., Лагола І.М., Черняк О.Т., Соколюк С.Ю., Пришляк Н.Р., Гай В.Р., Кравчук Н.В., Перхач Л.П., Грушкевич О.П., Кобилянський Р.А., Ошурко В.І., Гелевич Г.І., Скарубська М.В., Хромальова Л.М., Лисак О.Б., Батенчук В.М., Гнатюк М.М., Лагола З.Г. – по одній.

 

   З метою створення сприятливого освітнього середовища для впровадження інноваційних технологій в коледжі було проведено:

- Науково-теоретичну конференцію 2016 р.: «Практичні підходи до проблеми інноваційних педагогічних технологій (операційно-діяльнісний компонент)», де мали виступи наступні викладачі: Топилко Б.Я., Гелевич Г.І., Петрусь О.В., Стрільчук А. М., Болгар О. М.

- Науково-теоретичний семінар «Інноваційні педагогічні технології (методики та системи)» 2017: Дзьоба Г. К., Скарубська М. В., Грушкевич О. П., Соколюк С. Ю., Березіна Н. Л.

 

   … Добрі відгуки цього року про участь і роботу наших викладачів у всіх обласних методичних об’єднаннях. Позитивним є те, що цього року почало працювати методоб’єднання головних бухгалтерів а з нового навчального року розглядається питання про організацію роботи методоб’єднання голів профспілкових організацій.

 

    Активно ведеться позааудиторна робота. Діють гуртки та спортивні секції. Маємо учасників і переможців обласних змагань, олімпіад, всеукраїнських конкурсів, конференцій. Проте їх віддачу слід підвищувати – бо це імідж нашого навчального закладу як в області, так і України. Тому хочу подякувати Косовському С.В., який вміло організував роботу гуртка історичного краєзнавства; Ошурку І.С., котрий представив виставку робіт наших студентів у Тернополі та Умані; нашим журналістам, на чолі з Сокур Р.Б., які організували зустрічі з письменниками рідного краю Ігорем Калинцем  та Лесею Кічурою а також вміло висвітлювали на сайті та в газеті «Шпилька» усі заходи, учасниками яких були студенти педколеджу; Поврозник І. за роботу літературного гуртка; Савчину Р.О., який організував роботу клубу «Момент слова» і на протязі цього року провів 6 великих заходів, 4 зустрічі з поетами і письменниками, організував 7 поїздок, його студенти прийняли участь у 4-х конкурсах, серед яких один міжнародний а один всеукраїнський.

  Багато у педколеджі працює гуртків художньої самодіяльності. Цього року ми побачили оновлені колективи з оновленими репертуарами. На стабільно високому професійному рівні працював народний хореографічний колектив «Ми з Галичини» (керівник Воляник Н.В.); вдало продовжила свою діяльність театральна студія «Арт», у постановці якої цього року «Андріївські вечорниці», та вистава «Фараони» (керівник Чижевська О.Ю.); на всіх великих заходах звучить естрадний оркестр під керівництвом Скаржановського І.Б.; у ногу з часом працюють академічний хор (керівник Скарубська М.В.) та ансамбль бандуристів (керівник Гнатюк М.М.). Оновлені програми представили вокальний ансамбль (керівник Олійник З.Є.) та народної пісні (керівник Заяць Н.М.).

 

   … Велике значення у підготовці педагога відіграє практичне навчання, адже воно є обов’язковою складовою процесу підготовки педагогічних фахівців. Умови для цього у коледжі створені: добрі бази практики, наявна документація, методичні рекомендації з усіх видів практики, висококваліфіковані керівники, від яких залежить результат.

    Відповідно до навчального плану коледжу та Положення про організацію та проведення практики у період з 01.09.2017 р. по 05.07.2018 р., було проведено усі види навчальної, педагогічної та переддипломної практики.

   Результати практики за звітний рік значно кращі ніж минулого:

  • успішність – 100%;
  • якість – 87%.

   Узагальнені результати показали, що в практикантів на достатньому рівні сформовані професійні уміння та навички організації освітнього процесу, особистісна готовність до роботи вчителем та вміння організовувати і проводити навчально-виховну роботу з школярами. Також можна констатувати про наявність у студентів особистісно-мотиваційної готовності до роботи вихователем, вчителем, класним керівником; сформованих умінь і навичок спостерігати навчально-виховний процес та аналізувати його результати; окремих елементів творчого застосування знань на практиці, які отримані при вивченні психолого-педагогічних дисциплін та фахових методик; навичок керівництва пізнавальною діяльністю школярів відповідно до їх вікових та індивідуальних особливостей.

  Навчально-матеріальна база педколеджу – дуже важливий фактор успішного становлення майбутнього педагога. На сьогодні маємо 37 навчальних кабінетів, 3 лабораторії, 4 майстерні, 13 кабінетів для індивідуальних занять музикою, 8 кімнат для індивідуальних занять в гуртожитку, спортивний комплекс, до якого входять ігровий, гімнастичний, тенісний та атлетичний зали; бібліотеку з книжковим фондом 100 тис. екземплярів, половина з яких, нажаль, уже застаріла (адже держава не фінансує закупівлю підручників) і читальним залом на 150 місць; актовий зал на 400 місць; їдальня на 100 місць; гуртожиток на 400 місць (який у нас переповнений на 70-100 чоловік), крім цього майже кожна циклова комісія має своє приміщення для відпочинку, майже усі кабінети оснащені персональними комп’ютерами (95 шт.), мультимедійними проекторами (36 шт.), інтерактивними дошками (18 ш.), плазмовими телевізорами (8 шт.), ноутбуками (28 шт.), музичними інструментами. Придбали нові швейні машинки, принтер для бібліотеки, спортивного інвентаря в кількості 132 шт., електроінструменти для майстерень та кузні. Велика подяка випускникам за фінансову підтримку у придбанні пульта для проведення заходів у гуртожитку. Як бачите успішно вчитися і працювати є де. Було б лише бажання.

   Цього року замінено 35 вікон у трьох майстернях, методкабінеті, кабінеті заступника з навчальної роботи, їдальні на енергозберігаючі; куплено жалюзі у всі кабінети старого корпусу; куплено діодні енергозберігаючі лампи (149 шт.) у навчальні кабінети, лабораторії і майстерні, замінено 68 аудиторних стільців, куплено 12 холодильників у гуртожиток, силами студентів під керівництвом Грушкевича О.П. зроблено нову дошку оголошення для вступної кампанії, силами студентів почищено шпиль та підвали головного корпусу та гуртожитку.

   Отож, кожному з нас на усіх посадах слід сумлінно, відповідально і добросовісно виконувати свою роботу, тоді мікроклімат у колективі буде здоровим, а успіхи у справі підготовки висококваліфікованих, компетентних педагогічних кадрів набагато кращі. Для цього необхідна ротація педагогічних кадрів, використання можливостей атестації викладачів для зміцнення навчальної і трудової дисципліни, підвищення якості викладання, посилення контролю за якістю знань та результатами нашої праці. Це невідкладні завдання дирекції, профкому і усього педагогічного колективу коледжу на новий навчальний рік.

Переглядів: 71 | Додав: myroslav | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: