13:37 Із досвіду творчої співпраці студентів відділу «Технологічна освіта» з учнями загальноосвітньої школи | |
Професійна майстерність завжди є плодом досить тривалої практичної праці вчителя. Але праці осмисленої, наповненої вдумливими міркуваннями над усілякими проблемами своєї професійної діяльності. Високий клас майстерності викладача, а саме так в одному з варіантів можна пояснити ідею майстер-класу, саме й повинен бути відзначений утіленими в життя ознаками інноваційності. Майстер-клас – сучасна форма проведення навчального тренінгу-семінару для відпрацювання практичних навичок за різними методиками і технологіями з метою підвищення професійного рівня і обміну передовим досвідом учасників, розширення кругозору і прилучення до новітніх галузей знання. Методика проведення майстер-класів не має якихось строгих і єдиних норм. Здебільшого вона грунтується як на інтуїції провідного фахівця, так і на сприйнятливості слухача. Принцип майстер-класу такий: «Я знаю, як це робити. Я навчу вас». Під час майстер-класу завжди надається можливість попрактикуватися під чуйною і доброзичливою увагою викладача, який вислухає і відповість на всі запитання учасників. Безперервний контакт, практично індивідуальний підхід до кожного слухача – ось те, що відрізняє майстер-класи від всіх інших форм і методів навчання. Доброю традицією стало організовувати в стінах нашого навчального закладу спільні навчально-виховні заняття за участі студентів відділення «Технологічна освіта» і учнів 9-их класів СЗШ І-ІІІ ст. №3 м. Броди. Останнє таке заняття у формі майстер-класу на тему «Різьблення орнаменту на поверхні дерев’яної рамки» під керівництвом викладача Метка Андрія Богдановича було проведено 25 квітня 2016 року. Метою даних занять є формування як в учнів, так і у студентів мотивації та пізнавальної потреби в дослідженні і вивченні технік оздоблення дерев’яних виробів; засвоєння знань з технології виготовлення творів декоративно-ужиткового мистецтва; стимулювання пізнавального інтересу і відпрацювання вмінь з планування, самоорганізації і самоконтрою під час виконання операцій з виготовлення і оздоблення виробу; виховання цілеспрямованості, наполегливості, дисциплінованості, любові до творчої праці. Важко переоцінити практичний досвід, що здобувають студенти як майбутні педагоги, беручи участь у спільних з учнями навчальних заняттях, на яких вони не тільки відшліфовують фахові знання і вміння, але і психологічно адаптовуються до взаємодії з учнями. Не менш важливим завданням даних заходів є профагітаційна робота, пов’язана з популяризацією професії вчителя, зокрема – вчителя технологій. З цією метою кожна наша зустріч розпочинається з екскурсії-огляду матеріальної бази педагогічного коледжу, зокрема – огляду майстерень з ручної і механічної обробки деревини, демонстрування учням кращих студентських творчих проектів, виробів, різними техніками декорованих; роздавання інформаційних буклетів. По завершенні заняття всі учасники заходу були задоволені як від виконаної спільної роботи, так і від приємного спілкування, що дарує моральне задоволення і натхнення до подальших творчих пошуків. | |
|
Всього коментарів: 0 | |