Вторник, 09.03.2021, 02:23
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Декабрь » 30 » Інноваційні технології у музично-хореографічному мистецтві
22:14
Інноваційні технології у музично-хореографічному мистецтві

6 грудня 2016 року у стінах нашого коледжу відбувся міжвузівський науково-практичний семінар на тему «Інноваційні технології у практичному навчанні». У семінарі взяли участь викладачі та завідувачі практикою Луцького та Володимир-Волинського педагогічних коледжів, а також завідувач практикою  Львівського національного університету імені І. Франка. Наш коледж представляли завідувач практикою Адамів Г.С.,  голова циклової комісії музики та хореографії Чижевська О. Ю., викладач хореографії Воляник Н.В та викладач музичних дисциплін Батенчук В.М. Окрім викладачів, свої доповіді підготували студенти відділів «Початкова освіта» Шарабура М. та Гнатів В., «Дошкільна освіта» - Мотлюк А.  та студентка Луцького педколеджу. Розкриття  теми  семінару  проходило  через  демонстрування  презентацій та виступи учасників..

Теоретичний  блок  семінару  був дуже цікавий, насичений прикладами з використанням інноваційних технологій із власного досвіду роботи. Найбільше мені запам’яталось, що заняття музики і хореографії можна вдало проводити з людьми похилого віку. Таку практику проходять студенти Володимир-Волинського педагогічного коледжу.

Практичний  блок  семінару проходив на базі Центру дитячої та юнацької творчості м. Броди.  Розпочався він  з  проведення  відкритого  заняття  хореографічного гуртка, яке проводила студентка групи П-43 Шарабура М. та хору, яке підготувала студентка цієї ж групи Гнатів В. Ці заняття ще раз  засвідчили, що  інноваційні  технології  навчання  підсилюють  ефективне засвоєння  навчальних  тем,  заохочують  до  вивчення  предмета,  викликають  посилений  інтерес  до  нього. Практична частина семінару закінчилась переглядом модернізованої казки «Вовк та семеро козенят», яку представили студенти групи Д-41.

Останні тижні перед семінаром були дуже важкими і напруженими. Важкою і клопіткою роботою було задіяти до цього заняття всю групу, знайти дидактичні матеріали (відеосюжети, ілюстрації), потрібні для цього заняття та підготувати відповідну наочність, оскільки, заняття проходило у формі квесту. Але незважаючи на всі проблеми і труднощі, весь семінар пройшов у позитивній атмосфері.

Учасники  семінару  залишали наш  коледж із  гарним  настроєм та  з  бажанням  працювати  і  творити.

Шарабура Мар’яни ( П-43) 

Переглядів: 487 | Додав: valdz | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: