Четверг, 28.05.2020, 21:53
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2019 » Ноябрь » 13 » Інноваційні методи на уроках української граматики
09:58
Інноваційні методи на уроках української граматики

Підходить до завершення пробна практика. Попереду – переддипломна. Разом із керівником практики з методики навчання української мови Сокур Р.Б. підводимо перші підсумки готовності студентів групи П-43 до інноваційної діяльності зі школярами.

Під час проведення пробних уроків студенти групи П-43 показали чудові результати роботи з дітьми. У цій роботі вони використовували різні інноваційні технології. Для розвитку критичного мислення практиканти використовували такі методи, як «Передбачення», «Мозковий штурм», «Кубик Блума», «Незакінчені речення», «Фішбоун», «Мої очікування», «Займи позицію».

Також студенти використали такі методи для розвитку ключових компетентностей в НУШ: «Лепбук», «Коло вибору», «Щоденні 5», «Робота зі словами», «Мозаїка».

Метод «Передбачення» використовувала Руднік Ольга на уроці літературного читання.

Метод "Фішбоун" використовувала Дзьоба Іванна на уроці літературного читання.

Метод "Рольова гра" - Руднік Ольга.

Метод "Щоденні 5" - Загоруйко Тетяна на уроці літературного читання.

Ранкові зустрічі на уроках інтеграції мали змогу провести такі студенти групи П-43: Щурко Ірина, Костюк Вікторія, Смаль-Стоцька Марта, Дзьоба Іванна, Камінецька Софія.

Метод "Мозаїка" або "Пазли" використовувала Камінецька Софія.

Робота в групах - Руднік Ольга.

Метод "Мозковий штурм" - Костюк Вікторія.

Лепбук створювала з учнями 2-А класу Ткачук Марія.

Метод "Шість цеглинок" (LEGO) використовували студентки групи П-43 Боднар Мар'яна та Ковальчук Аліна.

Принцип діяльнісного навчання реалізовували на своєму уроці з української мови в 1-Б класі Тимків Марія та інші студенти.

Під час проходження пробної практики ми зрозуміли, що учні в мають робити набагато більше, ніж просто слухати та фіксувати готові думки вчителя. Вони можуть обговорювати інформацію самостійно чи в групах, знаходити шляхи розв’язання проблем, спостерігати і працювати творчо. Школярі повинні також мати змогу застосовувати нові знання та навички на практиці, створювати зворотні зв’язки.

Дзьоба Іванна

Переглядів: 95 | Додав: roman55torko | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: