Вторник, 09.03.2021, 02:47
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Сентябрь » 30 » І знов дорога нас веде у 1-й клас
11:54
І знов дорога нас веде у 1-й клас

  Радість, сум, тривога... – думаєте, це сесія? Ні, це перші дні дитини в школі. Перший тиждень навчання студенти груп П-41, П-42 та П-43 провели у перших класах шкіл міста. І ось як відгукуються студенти четвертих курсів про педпрактику "Перші дні дитини в школі":

- Як пройшов ваш перший день? Що цікавого відбувалося?

- Ми відкрили для себе безліч нового. Все почалося з урочистої лінійки. Стривожені обличчя учнів нагадували нам першокурсників, які ось-ось увійдуть на поріг навчального закладу. Хтось плакав, а хтось радісно усміхався сонечку, дякуючи за те, що став на крок ближче до дорослого життя. З першого уроку ми вже могли визначити рівень готовності дітей до школи. Також почули багато комічних відповідей та встигли познайомитися із найспритнішими. (П-41)

- Яку роботу ви виконували?

- Ми допомагали організовувати учнів, гралися на перерві з класом, допомагали їм адаптуватися до школи та її просторів, знайомилися із документацією.(П-43)

- Що вдавалося найважче?

- Найважче було організувати учнів, особливо на перерві. Потрібно було не тільки зібрати натовп, що тільки й волів куди подалі втекти, але й повернути його у повному складі на урок.

- Що запам"яталося найбільше?

- Яскраві уроки вчителів та комічні ситуації дітей відклалися у пам"яті назавжди. Учні ще не відвикли від садочку, і найбільш помітно це було на перервах. Ми потрапили у "зоопарк". Так, ми потрапили туди у прямому розумінні. Нам вдалося спостерігати за тим, як дітки грали в зоопарк, зображаючи різних тварин. Вони ходили на "лапках", стрибали, намагалися імітувати різні звуки... . Одним словом, це було щось.

-  Які рекомендації ви можете передати своїм наступникам?

- Найважливіше - це привернути увагу дітей. Більше грайтесь. Діти люблять, коли вчитель змінює різні види діяльності на уроках і перервах. Для цього потрібно бути обізнаним не тільки у навчальному матеріалі та методиці його викладання, але й знати безліч рухливих ігор.

А ось перші дні з точки зору дитини:

- Як тобі у школі?

- Добре, але я за мамою скучилась. (Даринка)

- Що тобі сподобалось у школі найбільше?

- Перерва і спати не треба. (Сашко)

- Що для тебе найважче?

- Довго сидіти і слухати, а я їсти хочу і бавитись з сестричкою! ( Дмитрик)

Дещо з відповідей учнів:

- Дмитрику, ти чого не їсиш?

-  Я мамі залишив. (Дмитрик)

- Дітки, чому зараз осінь і має бути сумно, а вам весело і надворі ще тепло?

- Бо зараз ВЕСНА! (Андрійко)

 - Що таке "бриль"?

 - То така штука, щоб брити волосся і вуса. (Олександра)

      Я переконана, що у кожного четвертокурсника спогади про цю частину практики  залишаться назавжди. Практика "Перші дні дитини в школі" допомогла не тільки психологічно вивчити дитину та підготуватися до майбутньої роботи. Ми зуміли пізнати звички та характер батьків через дітей. Слід пам"ятати, що діти - це маленька копія як мами, так і тата. І виховання дитини слід починати із самоаналізу та самовиховання. Ось такий цінний досвід ми отримали завдяки педпрактиці "Перші дні дитини в школі".       

 Князь Олена

Переглядів: 381 | Додав: valdz | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: