Четверг, 28.05.2020, 21:46
Вітаю Вас, Гість

C:\Users\Olena\Desktop\психолог\робота\IMG_20200201_121718.jpg

Кривенко-Камінська Олена Юріївна, уродженка м. Львова. У 2008 році закінчила Львівський національний університет ім. Івана Франка (філософський факультет, відділення “Психологія”). Від 2009 року працює викладачем психології у КЗЛОР “Бродівський педагогічний коледж ім. Маркіяна Шашкевича”. З 2016 року займає посаду практичного психолога у вищезгаданому коледжі. Є авторкою численних дорадчих статей на психологічну тематику. Учасниця семінарів, майстер-класів, вебінарів, науково-теоретичних та практичних конференцій. 

Захоплення – подорожі; книги, на які відзняті фільми; дельфінотерапія; фотографії. 

Професійне кредо – “Якщо Ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники”   Т. Фулпер

 

У четвер, 22 листопада 2018 року, в рамках тижня циклової комісії дошкільної педагогіки, психології та фахових методиIMG_20181122_154125.jpgк, відбулася презентація фільму “Професія ПСИХОЛОГ”. Мета заходу – ближче ознайомити студентів відділення “Дошкільна освіта” із професією, яка активно розвивається у нашій країні. 

Фільм розпочинається розповіддю дітей старшого дошкільного віку про таку цікаву професію, де  діти роз’яснюють відмінність між психологом та психотерапевтом; поділяють психологів за напрямом роботи; визначають основні характеристики психолога. Далі короткий історичний екскурс становлення психології як науки здійснила практичний психолог коледжу Кривенко-Камінська О. Ю. Також Олена Юріївна продемонструвала кабінет практичного психолога, та проілюструвала діяльність психолога коледжу. Нею віднайдений голос відомого Зиґмунда Фрейда, записаний на початку 19 століття! Це не просто легендарний вчений, засновник психоаналізу, але і родом із містечком Броди! А далі був мультфільм без слів, про діяльність психологів, який дуже влучно проілюстрував роботу вище згаданих спеціалістів. І, на завершення вправа “П-с-и-х-о-л-о-г” (характеристика якостей психолога, починаючи слова із літер назви професії) та проективна вправа “Я хотіла б бути психологом, тому що…” або “Я не хотіла б бути психологом, тому що…”

 

Місяць квітень видався напрочуд ресурсним для студентів педагогічного коледжу. У шести групах (П12, П22, П21, П23, П11, П33) відбулася година психолога на тему: “Робота з мандолою як шлях до гармонізації внутрішнього світу”. Ма́ндала – зі санскриту – “магічний круг”, “те, що навколо центру”. “Мандала – це внутрішня цілісність, яка прагне гармонії і не терпить самообману. Це ідеальний ескіз нашого внутрішнього світу” (К. Г. Юнг).

 Студенти вищезгаданих груп мали можливість розфарбувати готові зразки мандали або створити своє власне ресурсне коло. В ході годин психолога проводився формуючий експеримент, основною гіпотезою якого було сформувати позитивний настрій і довести на практиці теорію про те, що мандала сприяє, щонайменше, гарному настрою. 

Результати експерименту наступні: у дослідженні взяли участь 130 студентів вище згаданих груп. У 94 студентів (72,3%) – настрій покращився після розфарбовування чарівних кругів; у 33 студентів (25,4%) – настрій не змінився; у 3 студентів (2,3%) – загальний фоновий настрій погіршився. Нехай отримані результати спонукають Вас до того, щоб познайомитися детальніше із цією релаксаційною технікою. І нехай Вас надихають відгуки студентів після роботи з мандалами: “Бомба-граната”, “Змінився настрій, мені полегшало…”, “З’явилась легкість в думках, сонячний настрій…”, “Перестала боліти голова”, “Дякую, Олена Юріївна, настрій дійсно змінився на хороший”, “Дуже прикольно)))))”, “Гармонія” тощо.

Гармонійного Вам стану душі та думок!

IMG_20180402_154955.jpgIMG_20180416_154044.jpg

IMG_20180417_153307.jpgIMG_20180418_154938.jpgIMG_20180418_155205.jpg

IMG_20180423_153430.jpgIMG_20180423_153448.jpgIMG_20180423_153504.jpgIMG_20180423_154030.jpg

IMG_20180426_142546.jpgIMG_20180426_142055.jpg


 

                                                       практичний психолог – О. Ю. Кривенко-Камінська

 

 

Глософобія або як подолати страх публічних виступів?

http://brodypk.at.ua/news2017/glos/0.jpg

І ось момент оцей настав,

Коли усе сміється й плаче,

І на папері написав

Свої думки, й ожив неначе.

         Вміння гарно презентувати себе та свій талант є неймовірно важливим у сучасному суспільстві. Потрібно уміти зацікавити, вразити  чи заінтригувати слухача, викликати у нього море позитивних емоцій чи змусити хоч на хвильку засумувати. І що ж тоді робити тим людям, які не звикли до публічних виступів або навіть бояться вийти один на один з аудиторією?

14 березня для членів літературного клубу «Моhttp://brodypk.at.ua/news2017/glos/1.pngмент Слова», які не зовсім впевнено почувають себе на сцені, практичним психологом Кривенко-Камінською Оленою Юріївною було проведено тренінг для подолання страху виступу перед аудиторією.

Як часто, виходячи на сцену, ти відчуваєш тремтіння рук, твої ноги підкошуються, серцебиття уповільнюється, а на думці єдине: «Лишень не забудь слова!»? Проте ти не єдиний. На світі існує як мінімум 5-10% людей із страшною «аудиторною хворобою» - глософобією.

Перед нами постало питання, чи можливо подолати страх перед виступом, на яке Олена Юріївна з усмішкою відповіла: «Звичайно, можна».

Слід працювати у двох напрямках. По-перше, з’ясувати, чому ти боїшся виступати, і попрацювати над цим страхом. По-друге, потрібно виконувати прості вправи, які допомагають підготувати твоє тіло і мозок до виступу. Саме такими цікавими вправами із нами поділився психолог.

Спершу кожен проводив монолог на довільну тему, розповідав про глобальні проблеми, коледж, весну, а чи першу подорож автостопом. Учасники уважно слухали один одного, ділились враженнями від виступу товариша, вказували на помилки, та навіть плескали, коли виступ здавався нецікавим. Завдячуючи цій цікавій вправі, ми зрозуміли, де ж допускаємо помилки, чого боїмось і про що та як слід говорити, щоб зацікавити вимогливих слухачів.

Далі нас чекала не менш цікава авторська вправа «Три причини». Команда ділилась на пари. Кожен писав три причини, що є перепоною для виступів на сцені. Ці  проблеми обговорювались у парах. Після чого учасники давали один одному поради: поради розумні, смішні чи навіть божевільні. Проте кожен зрозумів, що проблема не є «звіром», якого неможливо подолати, це – лише маленька завада, яку легко усунути.http://brodypk.at.ua/news2017/glos/2.jpg

Неймовірні враження на учасників справила вправа «Розсміши партнера». Здавалося б, кожен із нас зможе змусити усміхнутись людей поруч. Проте не усе так просто. Аудиторія була неймовірно вибагливою та серйозною. Тому довелось прикласти зусиль задля почутого щирого сміху.     

На такій позитивній нотці наш неймовірно корисний і цікавий тренінг прийшов до завершення. Звичайно ж, страх перед сценою не «зник безвісти», проте кожен учасник зробив немаленький крок на його подолання.

Юні таланти із задоволенням ділились враженнями:

Оля Бойко:  «Мені дуже сподобалось. До тренінгу я боялась виступати перед аудиторією, але після тренінгу мій страх став набагато меншиhttp://brodypk.at.ua/news2017/glos/3.jpgм.
Поглянувши на мій виступ на сцені, психолог розповіла  про мої  проблеми та  дала поради, які я неодмінно використовуватиму в подальшому. Під час тренінгу я навчилась оцінювати різні сторони ситуацій та реагувати на них. Отож, мені неймовірно сподобався цей тренінг з чудовим психологом.»

Аня Гуменна:   «Зустріч із психологом мені дуже сподобалася. Вона допомогла  у вирішенні моїх проблем, а саме - страху виступати на сцені. Для себе я знайшла багато порад, які  допоможуть у майбутньому. Тренінг, на мою думку, був неймовірно корисним. По-перше, він допоміг нам позбутись свого страху, а по-друге, подарував  багато позитивних емоцій. Я дуже дякую Олені Юріївні  за нього і  надіюсь, що такі зустрічі будуть у нас іще не один раз.»

Лара Винарчик: « Я дуже рада, що побувала на тренінгу, присвяченому боротьбі зі страхом виступів перед публікою. Проводила нам його наш практичний психолог Олена Юріївна,  котра розказала дуже багато цікавих способів подолання цієї проблеми. Ми потренувалися  в плані публічних виступів на сцені та відчуттів під час цих виступів. Також багато з нас згадали власні, далеко заховані причини цього страху і вийшли на стежку  його подолання. Мені дуже сподобалось бути присутньою на  тренінгу, тож у загальному я можу його охарактеризувати як  ''море позитиву'' . Та найбільше мені сподобалась остання вправа.»

Загалом усі учасники цього незвичного тренінгу залишились неймовірно задоволеними, адже для таких юних і неймовірно обдарованих людей зовсім недоречним є страх перед сценою. Бо ж кому, як не автору твору, найбільше хочеться прочитати своє творіння. І, на жаль, неймовірно прикро, коли він просто боїться вийти на сцену і показати глядачам, те, що так хотів передати усім чи то у своєму вірші, а чи в монолозі…

Мирослава Павелко, П32

http://brodypk.at.ua/news/glosofobija_abo_jak_podolati_strakh_publichnikh_vistupiv/2017-03-30-419

 

ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ ВИКЛАДАЧІ0В

Результат пошуку зображень за запитом "емоційне вигорання педагогів"

Емоційне вигорання – це реакція організму, яка виникає внаслідок тривалого впливу стресів, що обумовлені здебільшого професійною діяльністю. Це психічний стан, який характеризується виникненням відчуття емоційної втоми.

За статистикою у 65 % вчителів та вихователів наявне емоційне виснаження. 

Дослідження на предмет виявлення емоційного вигорання пройшло 66 викладачів зі 101, які працюють у Бродівському педагогічному коледжі ім. Маркіяна Шашкевича (2016 рік).

У 30 викладачів виявлено емоційне вигорання. 

У 9 з 30 – емоційне вигорання виражено сильно. У 21 з 30, відповідно, – емоційне вигорання на початковій стадії сформованості. 

Вік досліджуваних викладачів від 24 років до 73 років. Середній вік викладачів, у яких діагностовано емоційне виснаження – 42 роки. 

Рекомендації для подолання емоційного вигорання: Бориспільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №6

1. З'ясуйте, що саме Вас тривожить і зачіпає за живе.

2. Плануйте свій день. Вчіться керувати власними емоціями.

3. Хваліть себе щоразу, коли впоралися із хвилюванням.

4. Не намагайтеся завжди і в усьому бути кращим. Робота – усього лише частина життя.

5. Усміхніться, навіть якщо Вам не хочеться. 

                                                               Я люблю свою роботу,от работы дохнут кони

Я прийду сюди в суботу,

І, звичайно, у неділю.

Відсвяткую тут весілля

Новий рік, Різдво, хрестини,

Тут зустріну день дитини,

Якщо ж я не захворію…

Не зірвусь, не озвірію…

Від роботи дохнуть коні,

Ну а я … безсмертний поні!

6. Думки матеріалізуються! Думайте про хороше.

7. Фізичні вправи та дихальна гімнастика знімають м’язеве напруження і стрес.

8. Використовуйте агресивну енергію в мирних цілях.

9. Вживайте вітамін Е – знімає стрес і фонове відчуття тривоги.

10. Робота з людьми завжди енергозатратна, тому відпочивайте, для того, щоб відновлюватись, а не згорати.

Та, найголовніше – не робіть з мухи слона, бо слона прогодувати важче ☺

Шановні викладачі! 

На завершення, вправа “Баланс”, яка дає можливість зупинитися і задуматися.

Пропонуємо у першому колі, орієнтуючись на внутрішні відчуття, секторами позначити, в якому співвідношенні нині знаходиться робота, сім’я, хобі (захоплення). В іншому колі зобразити їх ідеальне співвідношення. 





 

Чи є відмінності? В чому вони полягають? Чому так сталося? Що можна зробити, щоб наблизити одне коло до іншого? За рахунок чого? Від кого або від чого це залежить?

практичний психолог Олена Кривенко-Камінська