Понедельник, 19.08.2019, 16:05
Вітаю Вас, Гість

Компетентність керівника групи

Освітня компетенція – сукупність смислових орієнтацій, знань, умінь і досвіду необхідних для здійснення особистісно- і соціально-значущої продуктивної діяльності .
                                  А.В.Хуторський

Комунікативна компетенція  керівника групи

  • уміння ефективно впливати на студентський колектив;
  • комунікативні і організаторські вміння;
  • уміння запобігати конфліктним ситуаціям;
  • гнучкість;
  • оперативно-творче мислення;
  • контроль емпатії.

Соціально-трудова компетенція керівника групи

  • у сфері громадянсько-суспільної діяльності (виконання ролі громадянина, орієнтування в проблемах суспільно-політичного життя);
  • у соціально-трудовій сфері (навички соціальної активності, вміння організовувати спільну трудову діяльність студентського колективу, володіння етикою трудових і громадянських відносин);
  • у галузі професійного самовизначення (сприяння формуванню покликання до вчительської діяльності, професійної культури).

 

Ціннісно-смислова компетенція

  • володіння системою ціннісних орієнтирів (гуманізм, права людини, правосвідомість, толерантність);
  • розуміння категорій моралі і моральності;
  • розуміння суті педагогічної діяльності (Заради чого ? Які завдання? Які засоби?).

 

Загальнокультурна компетенція

  • культура особистості;
  • володіння вітчизняною та світовою культурною спадщиною;
  • культура міжособистісних стосунків;
  • дотримання принципів толерантності.

 

Навчально-пізнавальна компетенція

  • вміння, бажання і досвід безперервного набуття нових знань;
  • продукування та втілення різних ідей;
  • освоєння нових напрямків діяльності;
  • забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей.

 

Компетенція особистісного самовдосконалення

  • рефлексія над власною педагогічною діяльністю;
  • прагнення до педагогічного пошуку для вирішення складних педагогічних завдань;
  • активність, виявлення ініціативи і творчості;
  • функція фасилітатора, здатність сприяти формуванню вищихзгаданих рис у членів студентського колективу.

 

Інформаційна компетенція

  • готовність до безперервного набуття нових І-К знань, уміннь і навичок;
  • здатність до використання ІКТ;
  • орієнтування в інформаційному просторі;
  • раціональне використання цифрових засобів у навчально-виховному процесі.

 

Здоровязберігаюча компетенція

  • збереження здоровя фізичного, соціального, психічного і духовного (власного та членів студентського колективу);
  • практикування та пропагування здорового способу життя, гармонізації режиму праці та відпочинку;
  • запобігання і попередження професійного стресу та вигорання.

 

Валеологічна компетенція

  • поширення інформації про культуру харчування з метою збереження здоровя членів студентського колективу, попередження хвороб та інфекційних захворювань;
  • сприяння формуванню відповідної компетенції майбутніх вихователів підростаючого покоління.

Творча група:

Дзьобань В.Ф.,

Поврозник В.В.,

Перхач Л.П.,

Лагола І.М.,

Сокур Р.Б.,

Петрусь О.В