Компетентність керівника групи
Освітня компетенція – сукупність смислових орієнтацій, знань, умінь і досвіду необхідних для здійснення особистісно- і соціально-значущої продуктивної діяльності .
А.В.Хуторський
Комунікативна компетенція керівника групи
- уміння ефективно впливати на студентський колектив;
- комунікативні і організаторські вміння;
- уміння запобігати конфліктним ситуаціям;
- гнучкість;
- оперативно-творче мислення;
- контроль емпатії.
Соціально-трудова компетенція керівника групи
- у сфері громадянсько-суспільної діяльності (виконання ролі громадянина, орієнтування в проблемах суспільно-політичного життя);
- у соціально-трудовій сфері (навички соціальної активності, вміння організовувати спільну трудову діяльність студентського колективу, володіння етикою трудових і громадянських відносин);
- у галузі професійного самовизначення (сприяння формуванню покликання до вчительської діяльності, професійної культури).
Ціннісно-смислова компетенція
- володіння системою ціннісних орієнтирів (гуманізм, права людини, правосвідомість, толерантність);
- розуміння категорій моралі і моральності;
- розуміння суті педагогічної діяльності (Заради чого ? Які завдання? Які засоби?).
Загальнокультурна компетенція
- культура особистості;
- володіння вітчизняною та світовою культурною спадщиною;
- культура міжособистісних стосунків;
- дотримання принципів толерантності.
Навчально-пізнавальна компетенція
- вміння, бажання і досвід безперервного набуття нових знань;
- продукування та втілення різних ідей;
- освоєння нових напрямків діяльності;
- забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей.
Компетенція особистісного самовдосконалення
- рефлексія над власною педагогічною діяльністю;
- прагнення до педагогічного пошуку для вирішення складних педагогічних завдань;
- активність, виявлення ініціативи і творчості;
- функція фасилітатора, здатність сприяти формуванню вищихзгаданих рис у членів студентського колективу.
Інформаційна компетенція
- готовність до безперервного набуття нових І-К знань, уміннь і навичок;
- здатність до використання ІКТ;
- орієнтування в інформаційному просторі;
- раціональне використання цифрових засобів у навчально-виховному процесі.
Здоров’язберігаюча компетенція
- збереження здоров’я фізичного, соціального, психічного і духовного (власного та членів студентського колективу);
- практикування та пропагування здорового способу життя, гармонізації режиму праці та відпочинку;
- запобігання і попередження професійного стресу та вигорання.
Валеологічна компетенція
- поширення інформації про культуру харчування з метою збереження здоров’я членів студентського колективу, попередження хвороб та інфекційних захворювань;
- сприяння формуванню відповідної компетенції майбутніх вихователів підростаючого покоління.
Творча група:
Дзьобань В.Ф.,
Поврозник В.В.,
Перхач Л.П.,
Лагола І.М.,
Сокур Р.Б.,
Петрусь О.В