Суббота, 18.11.2017, 11:09
Вітаю Вас, Гість

ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ЗАГАЛЬНОТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Впродовж останніх п'яти років, комісія працює над проблемою: «Формування готовності майбутніх вчителів трудового навчання до інноваційної діяльності на заняттях загальнотехнічних дисциплін»

У складі комісії працює 13 викладачів.

З них:

викладачі - методисти – 2,

викладачі вищої категорії - 2,

викладачі І категорії - 6,

викладачі ІІ категорії – 1.

спеціаліст - 2. 

 

Дутка Андрій Володимирович – голова циклової комісії загальнотехнічних дисциплін, викладач вищої категорії, викладач – методист.

В коледжі працює з 1994 року. Педагогічний стаж 34 роки.

Тема над якою працює: «Формування готовності майбутніх вчителів трудового навчання до інноваційної діяльності на заняттях матодики трудового навчання»

Дисципліни: теорія і методика трудового та професійного навчання, безпека життєдіяльності, профорієнтація та методика профорієнтаційної роботи, українські народні ремесла.

Винятинський Валерій Дмитрович – викладач вищої категорії.

В коледжі працює з 1999 року. Педагогічний стаж 23 роки.

Тема над якою працює:«Формування готовності майбутніх вчителів трудового навчання до інноваційної діяльності на заняттях автосправи»

Дисципліни: автомобіль, охорона праці, охорона праці в галузі.

 

Ошурко Ігор Степанович – викладач вищої категорії, викладач – методист.. В коледжі працює з 1975 року. Педагогічний стаж 28 років.

Тема над якою працює: «Формування готовності майбутніх вчителів трудового навчання до інноваційної діяльності на заняттях народних ремесел»

Дисципліни: українські народні ремесла, ХОМ.

Грушкевич Олександр Петрович – спеціаліст.

В коледжі працює з 2014 року. Педагогічний стаж роботи 3 рік.

Тема над якою працює: «Використання новітніх технологій на заняттях механічної обробки металу»

Дисципліни: механічна обробка металів, нарисна геометрія і креслення.

Гарбузова Наталія Василівна – спеціаліст ІІ категорії.

В коледжі працює з 2014 року. Педагогічний стаж роботи 12 років.

Тема над якою працює: «Формування готовності майбутніх вчителів трудового навчання до інноваційної діяльності на заняттях основ харчових технологій»

 Дисципліни: теорія та методика трудового та  професійного  навчання, основи харчових технологій, технічна творчість, практикум у навчальних майстернях, профорієнтація та методика профорієнтаційної роботи, ХОМ швейних виробів.

Твердохліб Ярослав Михайлович – викладач І категорії.

В коледжі працює з 2005 року. Педагогічний стаж роботи 9 років.

Тема над якою працює: «Формування готовності майбутніх вчителів трудового навчання до інноваційної діяльності на заняттях охорони праці»

Дисципліни: БЖД, охорона праці, охорона праці в галузі.

Кобилянський Руслан Адамович – викладач І категорії.

В коледжі працює з 2006 року. Педагогічний стаж роботи 13 років.

Тема над якою працює: «Формування готовності майбутніх вчителів трудового навчання до інноваційної діяльності на заняттях технічної механіки і основ виробництва»

Дисципліни: технічна механіка, основи виробництва, методика навчання креслення.

Ошурко Володимир Ігорович – викладач ІІ категорії.

 В коледжі працює з 2010 року. Педагогічний стаж  4 роки.

Тема над якою працює: «Ефективність використання новітніх технологій на заняттях креслення»

Дисципліни: нарисна геометрія і креслення, українські народні ремесла, інженерна графіка.

Метко Андрій Богданович– викладач І категорії.

В коледжі працює з 2010 року. Педагогічний стаж роботи 7 років.

Тема над якою працює: «Формування дизайнерського мислення за допомогою інноваційних технологій на заняттях з деревообробки»

Дисципліни: вступ до спеціальності, методика креслення, українські народні ремесла, ХОМ, столярна справа, практикум у майстернях.

Проскурякова Світлана Павлівна – викладач вищої категорії.

 В коледжі працює з   1995  року. Педагогічний стаж  37 років.            .

Тема над якою працює: «Формування готовності майбутніх вчителів трудового навчання до інноваційної діяльності на заняттях основ швейного виробництва»

Дисципліни: основи швейного виробництва, практикум в майстернях, теорія і методика трудового та професійного навчання.